Cocktails paa SIX: en varmende HOT toddy

Jeg elsker solstråler kigger ud lidt mere hver dag, men ...

I virkeligheden er det stadig bitter koldt udenfor, og det kan være så svært at varme op om aftenen. Værre endnu, kan jeg bare mærke, at "jeg kommer ned med noget 'træthed ved at bag det grimme hoved. Hvad skal jeg gøre? Jeg anbefaler at opbygge denne brand, at tegne et varmt boblebad - og selvfølgelig blande en kedlen med varmt Toddyer. Du vil føle toasty igen på ingen tid.

Hot Toddy

1 ounce cognac
1 tsk honning
1 / 4 citron
1 tepose
1 kop varmt vand

Smør bunden af et krus med honning. Tilsæt cognac og frisk saft af 1 / 4 citron. Varme vand og stejle te posen til din smag. Hæld te i glasset og rør. Pynt med en kanelstang + citron skive. Serverer 1.

* Billeder via nem cocktail drinks + fotograf sarah maingot

af le petit glade

Ingen kommentarer: