Loerdag uddragsvisning: iPhone fotos og hjaelpsomme apps


Vil du mener jeg tog dette billede på min iPhone? Jeg indsendt det den anden dag på Facebook og fik en masse komplimenter, så regnede jeg ville dele det her. Jeg har en G3S telefon og anvendt to forskellige apps til at få billedet. Jeg tog billedet ved hjælp af ProHDR der er adskilt fra det indbyggede kamera ca. HDR (High-Dynamic-Range Imaging) er en teknologi, der dybest set giver dig mulighed for at tage flere billeder af det samme foto på forskellige lys niveauer for at indfange baggrunde og foregrounds og derefter fusionerer dem til at skabe en enkelt, fuldt oplyst billede. (Mere tech detaljer her på Wikipedia). Der er nogle interiører fotografer, der ansætter HDR i deres arbejde, men generelt jeg er ikke specielt lide det, da det kan resultere i en meget falsk, flade ud billede. Men det er en smart ting for iPhone. ProHDR læser lyset niveauer og tage to billeder (en for forgrunden, en for baggrund) og sammensmelter de to sammen. Du behøver at holde telefonen meget stabil for dette, men det er meget nemt. Jeg så redigeret billedet i PhotoWizard Editor, som lader mig styrke farver og skarpere billede. Pretty gode resultater for en lille kamera linse!

Håber du har en fantastisk weekend!

Hvis du vil gerne have min hjælp på dit design projekt, ville jeg elske at chatte med dig! Behage email mig. Tak!
Abonner på:: Surroundings::

Ingen kommentarer: