Kaste den tilbage


Nå det ser ud efter at gøre det samme tricks i over 20 år, og ridning for de samme bord selskab, han gjorde over 20 år siden vores gamle ven Mike Vallely har indset \ "Hey jeg fat i noget med denne afvisning af at fremskridt ting! \ "som han nu er gået tilbage i tiden igen og genindtrådte i Airwalk holdet. Holy shit, bonelesses, Powell-Peralta nævn, og Airwalk sko, er ikke, at nogle lort. Synes at det er den måde tendenserne går i den skate verden. Selskaber frigiver klassiske bestyrelser / sko eller opdaterede versioner heraf, er folk genindtræde hold, de tidligere afsluttet, og virksomhederne er endda bringe tilbage kunstnere, der bidrog til at definere deres image. Alt er retro! Selv virksomheder som smerteligt halt som Airwalk har samlet op på dette og næsten hele deres samling er populære gamle modeller, de bruges til at lave.

Jeg må indrømme, det er en god idé fra deres side. Hvorfor gider gøre Butt grimme lort sko, når du kan gøre ting, som folk kan lide og måske ønsker baseret på, hvor meget de plejede at elske dem? Jeg må indrømme, jeg tror, ​​det ville være kinda sjovt skøjteløb i nogle lærred Jim Shoes.


Jeg har aldrig haft, at sko tilbage i dag, men jeg har altid ønsket det. Og nu, at de er til rådighed igen, ville jeg nok makulere dem. Især da de er sikkert en rigtig god pris ...... Hvad fanden femoghalvfjerds FUCKING dollars?! Er du pis på mig?! Jeg troede måske, de ville være på Payless Sko for $ 30! HALVFEMS FUCKING dollars for tennisbold dem?!

Holy fuck de er virkelig dækker alle vinkler. De er ikke bare at spille i slutningen af ​​80s/early 90'erne nostalgi, de selv har Andy Mac og hans pro sko, som er både smertefulde throwbacks til begyndelsen af ​​2000'erne.




Hvem er de gonna sat på holdet næste? Simon Woodstock?


Giv den op Airwalk. Dit lort er for dyrt og dit retro team sucks.you snart

Ingen kommentarer: