SKATE ACADEMY















Lørdag var det reeeeeally dejligt ud, så jeg tog Bobby op, og vi mødte en flok dudes på den blinde skolen afsatser, herunder Pratte og nogle venner af hans, der var i byen fra Minnesota. De var super rart og rippe også, og han havde taget dem rundt til forskellige steder rundt i byen hele weekenden. På vejen der selv Bob og jeg udspioneret en fyr på en cykel, der kiggede meget gerne Drew, og i virkeligheden var det Drew på sin cykel. Han var bare at komme ud at hænge ud i stedet for skøjte og var på vej til den blinde skolen så godt. Efter en smule alle var sultne, så vi gik til Imo er så Jake er ude af byen gæster kunne se, hvad de tænkte på nogle lokale køkken (så at sige). Så Bob, Guy, og jeg ledes over til den karriere akademiet afsatser foran resten af ​​besætningen. Bob var i færd med noget arbejde, og når alle andre kom der en fuld på session var i gang. Jeg har ikke skate meget mig selv, men næsten tog en slam med næsten bryder min bil under kørsel på 44 og forsøger at tage et billede af solnedgangen gennem min forrude. Ikke anbefales. -Worful

Ingen kommentarer: