Min rejse til Denver for tapening af PBS 'Sy It All TV!




Dette sidste forår, sneg jeg mig væk fra mit atelier og kontor for en lille sy-play-tid i Denver, CO jeg var inviteret til at være gæst på det nye PBS viser Sy det hele med vært og magasin redaktør, Ellen marts. Det var fedt at skyde og alle var så rart. Jeg designede lynlås blomster til at undervise. De kan bruges til pins, pandebånd, smykker osv. Jeg tror, ​​at min episode er dømt til at luft mod slutningen af ​​året.


Jeg første gang mødte Ellen tilbage i 2006, hvor hun interviewede mig for Sy Nyhedsmagasin. Det var en af ​​mine første fulde interview før Creative Juice i gang. Du kan se interviewet her.

Ellen og mig på det sæt af Sy det hele.
Bag kulisserne!
Trin-outs af lynlås ben.
Typer af lynlåse ..... elsker dem!
Zipper Flower # 1
Zipper Flower # 2
Zipper Flower # 3
Mine bøger om display.Creative Juice, 101 Snappy mode og Bow Wow Wow!
Afsluttende display skud.
Det er en Wrap!

Ingen kommentarer: