Judy er meget syg.

Judy er i Hospital og meget syg. Flere detaljer vil blive offentliggjort her eller på hendes vigtigste hjemmeside .. www.elegantwhimsies.com

Mit navn er Steve Watkins og jeg er en ven og lang tid webmaster for Judy. Hendes familie har bedt mig om at hjælpe med internet aspekter af Judy liv. Jeg har begrænset adgang til disse blogs, og kan ikke være i stand til at opdatere dette indlæg. Vi vil forsøge at holde denne opdateret blog, men på grund af vores begrænsede adgang, der kan blive et problem.

Jeg har ubegrænset adgang til hendes primære hjemmeside, og vil være i stand til at sende opdateringer om hendes tilstand der, hvis denne blog bliver utilgængelig for os. Tjek venligst begge steder for at få oplysninger.
For folk med udestående ordrer bedes du kontakte mig på steve@starnetservices.com og jeg vil gøre det bedste jeg kan for at hjælpe dig ...

Steve Watkins

Ingen kommentarer: