Sort eller blaa?

Sponsoreret af Nuffnang


Når Stella McCartney for Target indsamling går i butikkerne i morgen skal jeg få Lace Dress afbilledet ovenfor i den franske Blå eller sort? Det er det spørgsmål, jeg har været grundede i et stykke tid. Den blå er så dyb og majestætisk, og i øjeblikket jeg har ikke selv nogen blå kjoler, men den sorte er mere praktisk og bærbar, selvom 99% af min garderobe består af små sorte kjoler. Jeg tror jeg hælder mere til den sorte bare fordi jeg ved, jeg vil bære det mere.



En anden kjole jeg helt ligesom er temmelig usædvanligt girly for mig. Den indsamlede silkekjole i denne bløde dæmpede rosa er perfekt til denne sæsons store tendens til "nude" fløde toner (jeg siger ordet nøgen løst, da jeg er helt klar over, at ikke alle har creme farvet hud, at der er en hel række nøgen toner i verden) Afspilning med tonen og matchende det med andre jordiske nuancer, kan jeg se denne kjole fungerer godt for den kommende jul og nytår fest sæson.



Jeg elsker også Trykt Bow glasudtagning Klæd som lige nu er jeg i usædvanlige dyreprint, og dybest set noget samledes i taljen er ganske tilgivende for min figur. Jeg ville bære dette med nogle træsko og en stor floppy hat ned ved poolen på de mange poolen parterne er jeg sikker på at jeg har tænkt mig at deltage op her i Sydney. Mit liv uden pool parterne tilbage i Melbourne synes så, ja, simpelthen tragisk nu. Haha ingen alvorligt, jeg stadig få et kick ud af Sydneys overdådige lancering parter, Target lanceringen er min favorit indtil videre.

Samlingen går i udvalgte Target butikker på fredag 29 oktober, og som jeg sagde tidligere størrelser gå op til en 16, som er fantastisk for mig.

Ingen kommentarer: