Fire Eyed Skateboarder

Når jeg skateboarded som et barn i midten af 80'erne til 90'erne, jeg havde disse store tykke røv briller, fordi jeg havde noget andet valg. Som I alle ved, kan skateboarding få nogle grimme pletter og for en knægt med briller, det også betød dine briller var i risiko for at blive brudt. Jeg husker mit øje briller flyver fra mit ansigt til tider, men jeg har faktisk aldrig brød et par skateboarding. Jeg var mere tilbøjelige til at bryde dem ved at sidde på dem, eller sove med dem på.

Da jeg startede skateboarding igen i 2004 i en alder af 30, var jeg iført kontakter. Efter et par års skateboarding med kontakter, jeg en dag gik skateboarding med briller på og WOW, det var noget af en øjenåbner for mig. Tilsyneladende fik jeg vant til at blive i stand til at se i alle retninger uden at skulle flytte mit hoved så meget. Du ser, med briller, hvis du ønsker at se klart, når man ser op eller ned eller fra side til side, er du nødt til at flytte dit hoved til at holde, hvad du ser på inden for dit briller ramme. Dybest set, det er virkelig svært for mig nu at skate med briller på ... så meget, at hvis jeg er nødt til at bære briller på en bestemt dag, uanset årsagen, vil jeg ikke gå skateboarding. Det bare kaster mig ud for meget.

Ingen kommentarer: